Počet záznamů: 1
Handbuch Werbekommunikation
SYS 0052839 LBL 01348nam^a22004217i^4500 003 CZ-HkUHK 005 20231013143222.0 008 150817t20122012gw^|||||^||||||||^||ger^d 020 $a 978-3-8252-8457-2 $q (brožováno) 040 $a BOD001 $b cze $e rda 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122 072 -7
$a 811.112.2 $x Němčina $9 11 $T . $7 hk_us_auth*m0351279 245 00
$a Handbuch Werbekommunikation : $b sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge / $c Nina Janich 264 -1
$a Tübingen : $b Francke Verlag, $c [2012] 264 -4
$c ©2012 300 $a xvi, 508 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a UTB ; $v 8457 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 650 07
$7 hk_us_auth*m0037309 $a němčina $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010251 $a odborný jazyk $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0099076 $a reklamní texty $2 czenas 650 0-
$a German language $2 eczenas 650 0-
$a professional language $2 eczenas 650 0-
$a advertising copy $2 eczenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008324 $a příručky $2 czenas 655 $a handbooks, manuals, etc $2 eczenas 700 1-
$7 hk_us_auth*0099075 $a Janich, Nina, $d 1968- $4 edt 830 -0
$7 hk_us_auth*0083923 $a UTB 910 $a HKD002 $b 102323 $w l
Počet záznamů: 1