Počet záznamů: 1
Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie
SYS m0422494 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20160603093107.4 008 060801s2006----xr-----e------|||-||slo-d 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 339 $x Obchod $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351106 100 1-
$7 hk_us_auth*m0422493 $a Chebeň, Juraj $4 aut 245 10
$a Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie / $c Juraj Chebeň 500 $a Plný text článku dostupný v tištěném sborníku i v elektronické podobě 650 04
$7 hk_us_auth*m0039937 $a řízení podniku 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0013876 $a marketing inovací 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*m0222278 $a globalizace $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0415309 $a Hradecké ekonomické dny $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $t Hradecké ekonomické dny 2006 $7 m2am $g s. 179-186 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1