Počet záznamů: 1
Moderní marketing
Údaje o názvu Moderní marketing / Philip Kotler ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový] Dal.odpovědnost Kotler, Philip, 1931- (autor)
Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 1041 s. : il. ISBN 978-80-247-1545-2 (váz.) Poznámky 4. evropské vydání. Terminologický slovník. Dotisk 2012 Název originálu Principles of marketing Předmět.hesla marketing marketingové strategie marketingové nástroje marketingový mix marketingová komunikace marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 10, z toho volných 6, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 79972 432638 Knihovna II 79972 432639 Knihovna II 79972 432640 Knihovna II 79972 414731 Knihovna II pouze prezenčně 79972 414732 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 79972 438022 Knihovna II 79972 438023 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 79972 438024 Knihovna II 79972 447631 SOC.PRÁCE II vypůjčený (do *01.09.2022) 79972 449593 Knihovna II
Počet záznamů: 1