Počet záznamů: 1
Proč už neplatí tradiční marketing
Záhlaví-jméno Kashani, Kamran (autor) (editor) Údaje o názvu Proč už neplatí tradiční marketing / hlavní autor a editor Kamran Kashani ; spoluautoři Jean-Pierre Jeannet ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložili Vilém Jungmann, Jan Procházka] Dal.odpovědnost Jeannet, Jean-Pierre (autor)
Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, c2007 Fyz.popis xvi, 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7 (brož.) Předmět.hesla marketing marketing zboží marketing služeb teorie marketingu vývoj marketingu marketingové strategie marketingové nástroje marketingová komunikace marketingový mix trh spotřebitelský trh Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 79999 414620 Knihovna II 79999 414621 Knihovna II
Počet záznamů: 1