Počet záznamů: 1
Teacher education and narrative inquiry
SYS m0580440 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20121119131528.9 008 100312s2007----xr-----e------|||-||eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574 100 1-
$7 hk_us_auth*m0580439 $a Matsuo, Catherine $4 aut 245 10
$a Teacher education and narrative inquiry : $b a presentation of two narrative inquiry research frameworks for understanding and developing teacher knowledge and classroom practice / $c Catherine Matsuo 500 $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM 650 07
$7 hk_us_auth*m0034375 $a pedagogika $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0013271 $a učitelská profese 650 04
$7 hk_us_auth*0009048 $a kompetence učitele 650 04
$7 hk_us_auth*m0230721 $a jazyková výuka 650 04
$7 hk_us_auth*m0172129 $a vyučování angličtiny 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas 651 -4
$7 hk_us_auth*m0034989 $a Japonsko 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0505924 $a Vědecký výzkum a výuka jazyků $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $t Vědecký výzkum a výuka jazyků II $7 m2am $g s. 59 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1