Počet záznamů: 1
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Záhlaví-jméno Vajčnerová, Ida, 1967- (autor) Údaje o názvu Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Dal.odpovědnost Ryglová, Kateřina (autor)
Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2017 Fyz.popis 186 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5021-7 (brožováno) Edice Manažer Poznámky České a anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla služby cestovního ruchu management jakosti Forma, žánr kolektivní monografie Anotace Příručka přibližuje modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v různých odvětvích cestovního ruchu. Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 9, z toho volných 8, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 101826 491502 Knihovna VIII-G pouze prezenčně 101826 491503 Knihovna VIII-G 101826 491504 Knihovna VIII-G 101826 491505 Knihovna VIII-G 101826 491506 Knihovna VIII-G 101826 497417 Knihovna VIII-G 101826 497418 Knihovna VIII-G 101826 497419 Knihovna VIII-G 101826 499170 Knihovna VIII-G
Počet záznamů: 1