Počet záznamů: 1  

Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku

  1. Vilášková, Dagmar

    Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku / Dagmar Vilášková. -- Anotace: Využití metodiky strukturovaného učení při přípravě pomůcek pro volnočasové aktivity a ve výuce na hudební nástroj. Specifika výuky se zaměřují na jedince s autismem a vadou zraku. Prezentace v Power Pointu je doplněna videonahrávkami a názornými ukázkami pomůcek.
    In: Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. -- 1. vydání. -- Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014. -- 198 s.. -- 978-80-7464-659-1 (brož.). -- S. 99-104.

    strukturované učení * učební pomůcky * speciální vzdělávací potřeby * děti s autismem * děti se zrakovým postižením * speciální pedagogika * pedagogika volného času * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.