Počet záznamů: 1
The Casyopée project
SYS 0018606 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20120910120200.3 007 ta 008 120224s2007----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $a 51 $x Matematika $9 13 $T . $7 hk_us_auth*m0351404 100 1-
$7 hk_us_auth*0072906 $a Gelis, Jean-Michel $4 aut 245 14
$a The Casyopée project : $b computer symbolic computation for students’ better access to algebraic notation and rich mathematics / $c Jean-Michel Gelis, Jean-Baptiste Lagrange 500 $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM 650 07
$7 hk_us_auth*m0034471 $a matematika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0212521 $a algebra $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*m0138913 $a vyučování matematiky 650 07
$7 hk_us_auth*0008354 $a technologie vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0069074 $a matematický software $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0072907 $a Lagrange, Jean-Baptiste $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*m0505926 $t Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching $h x, 46 s. + 1 CD-ROM $z 978-80-7041-285-5 (brož.) $7 m2am $a International Conference on Technology in Mathematics Teaching $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $g s. 9 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1