Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR
SYS 0047090 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180622132853.9 008 180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351122 100 1-
$7 hk_us_auth*0095298 $a Kozák, Vratislav, $d 1956- $4 aut 245 10
$a Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR = $b Promotion selected breweries in the Czech Republic / $c Vratislav Kozák 246 31
$a Promotion selected breweries in the Czech Republic 300 $b 2 obrázky 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 $a Velké pivovary využívají nákladnou televizní reklamu, a přesto zaznamenaly v roce 2009 pokles výstavu v průměru o 5 %, a letos se očekává pokles o dalších 10 %. Naopak některé střední pivovary výrazně snížily prostředky na klasickou komunikaci, přesto výstav piva zvýšily. Mezi ně patří pivovar Bernard v Humpolci, jehož spolumajitel Stanislav Bernard úspěšně využívá buzz marketingu, tedy vzbudit rozruch. V médiích napadá své konkurenty, naposledy vyzval producenta nealkoholického piva Birell k soutěži nejkvalitnější nealkoholické pivo v ČR. Metodu word of mouth volí pivovar Svijany, který zvýšil v těchto hubených letech produkci na dvojnásobek. 520 3-
$a Large breweries use expensive television advertising, and yet in 2009 they show a decrease on average by 5% this year and is expected to fall another 10%. Conversely, some middle breweries significantly cut funding for classical communication, but beer increased. These include a brewery Bernard in Humpolec, whose co-owner Stanislav Bernard, successfully used buzz marketing, therefore, raise a stir. The media attacks its competitors, as the producer called non-alcoholic beer Birell to compete for best non-alcoholic beer in the country. The method word of mouth choose the Svijany brewery, which increased in those lean years to double production. 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0078669 $a televizní reklama $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0079327 $a pivovary $z Česko $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 91-98 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1