Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Kozák, Vratislav, 1956- (autor) Údaje o názvu Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR = Promotion selected breweries in the Czech Republic / Vratislav Kozák Fyz.popis 2 obrázky Souběž.n. Promotion selected breweries in the Czech Republic In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 91-98 Předmět.hesla marketing marketingová komunikace reklama a propagace televizní reklama pivovary - Česko Forma, žánr články ze sborníku Anotace Velké pivovary využívají nákladnou televizní reklamu, a přesto zaznamenaly v roce 2009 pokles výstavu v průměru o 5 %, a letos se očekává pokles o dalších 10 %. Naopak některé střední pivovary výrazně snížily prostředky na klasickou komunikaci, přesto výstav piva zvýšily. Mezi ně patří pivovar Bernard v Humpolci, jehož spolumajitel Stanislav Bernard úspěšně využívá buzz marketingu, tedy vzbudit rozruch. V médiích napadá své konkurenty, naposledy vyzval producenta nealkoholického piva Birell k soutěži nejkvalitnější nealkoholické pivo v ČR. Metodu word of mouth volí pivovar Svijany, který zvýšil v těchto hubených letech produkci na dvojnásobek. Large breweries use expensive television advertising, and yet in 2009 they show a decrease on average by 5% this year and is expected to fall another 10%. Conversely, some middle breweries significantly cut funding for classical communication, but beer increased. These include a brewery Bernard in Humpolec, whose co-owner Stanislav Bernard, successfully used buzz marketing, therefore, raise a stir. The media attacks its competitors, as the producer called non-alcoholic beer Birell to compete for best non-alcoholic beer in the country. The method word of mouth choose the Svijany brewery, which increased in those lean years to double production. Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1