Počet záznamů: 1  

Učitelé a hodnoty - životní postoj učitele a předávání hodnot

  1. SYS0047860
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20211105065511.2
    008
      
    180901s2010----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0096012 $a Orlovská, Martina $4 aut
    245
    10
    $a Učitelé a hodnoty - životní postoj učitele a předávání hodnot / $c Martina Orlovská, Marcela Roubalová
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Cílem této studie je nahlédnout do problematiky předávání hodnot v rámci školní výuky. V současné se době se často mluví o krizi hodnot, na dítě v jeho utváření hodnotové orientace působí více vlivů a jedním z nejvýznamnějších vlivů v určitém období je i škola a zejména učitelé. Proto jsme se v našem výzkumu zaměřili na učitele na ZŠ, jestli jsou si této skutečností vědomi a jak s ní pracují. Jak vnímají sebe jako "předavatele'' hodnot. Co si sami pod tímto pojmem představují.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0102813 $a výchova k hodnotám $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0014536 $a hodnoty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009391 $a učitelé $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010176 $a učitel a žák $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Česko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0095573 $a Roubalová, Marcela $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0046252 $t Mládež a hodnoty 2010 $b 1. vydání $d Olomouc : Hanex, 2010 $h 231 s. $z 978-80-7409-035-6 $7 m2am $g S. 185-194
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.