Počet záznamů: 1
Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Záhlaví-jméno Vilášková, Dagmar (autor) Údaje o názvu Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku / Dagmar Vilášková In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 99-104 Předmět.hesla strukturované učení učební pomůcky speciální vzdělávací potřeby děti s autismem děti se zrakovým postižením speciální pedagogika pedagogika volného času Forma, žánr články ze sborníku Anotace Využití metodiky strukturovaného učení při přípravě pomůcek pro volnočasové aktivity a ve výuce na hudební nástroj. Specifika výuky se zaměřují na jedince s autismem a vadou zraku. Prezentace v Power Pointu je doplněna videonahrávkami a názornými ukázkami pomůcek. Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články Odkazy - Zdroj.dok. článek
Počet záznamů: 1