Počet záznamů: 1  

Jak na digitální marketingovou strategii firmy

  1. Semerádová, Tereza

    Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál. -- Vydání 1. -- Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021. -- 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm. -- ISBN : 978-80-7494-564-9 (brožováno).
    I. Weinlich, Petr, 1976- II. Řehořová, Pavla, 1979- III. Lamr, Marián, 1983- IV. Suková, Lenka V. Míková, Ladislava VI. Dostál, Michal


    internetový marketing * strategický marketing * digitální média * populárně-naučné publikace

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.