Počet záznamů: 1
Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka
SYS m0219873 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20121123152255.5 008 060921s1998----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 80-86106-03-9 : $c 45 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574 080 $a 37 $2 MRF-sel 100 1-
$7 hk_us_auth*m0343416 $a Rýdl, Karel, $d 1952- $4 aut 245 10
$a Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka : $b daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách / $c Karel Rýdl 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Agentura STROM, $c 1998 300 $a 45 s. 490 0-
$a Škola 21. Nové trendy ; $v sv. 4 650 04
$7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování 650 04
$7 hk_us_auth*0016653 $a samostudium 650 04
$7 hk_us_auth*0027921 $a Daltonský plán 650 07
$7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $2 czenas 830 -0
$7 hk_us_auth*m0212846 $a Škola 21 $p Náměty pro učitele 910 $a HKD002 $b 63143-III
Počet záznamů: 1