Počet záznamů: 1  

Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka

  1. SYSm0219873
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20121123152255.5
    008
      
    060921s1998----xr-----e------|||-||cze-d
    020
      
    $a 80-86106-03-9 : $c 45
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    080
      
    $a 37 $2 MRF-sel
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0343416 $a Rýdl, Karel, $d 1952- $4 aut
    245
    10
    $a Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka : $b daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách / $c Karel Rýdl
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Agentura STROM, $c 1998
    300
      
    $a 45 s.
    490
    0-
    $a Škola 21. Nové trendy ; $v sv. 4
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016653 $a samostudium
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0027921 $a Daltonský plán
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $2 czenas
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*m0212846 $a Škola 21 $p Náměty pro učitele
    910
      
    $a HKD002 $b 63143-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.