Počet záznamů: 1
Od lokálních mítinků k politickému marketingu
SYS m0396579 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20230901110824.8 008 051121s2005----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 80-210-3800-4 (brož.) 040 $a ABA001 $b cze 041 0-
$a cze 072 -7
$a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351424 080 $a 32 $2 MRF-sel 100 1-
$7 hk_us_auth*m0396577 $a Bradová, Eva $4 aut 245 10
$a Od lokálních mítinků k politickému marketingu : $b teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní / $c Eva Bradová 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2005 300 $a 106 s. 490 1-
$a Monografie ; $v sv. č. 14 650 07
$7 hk_us_auth*m0073200 $a politologie $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0034342 $a politika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0011757 $a politický marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010187 $a politická komunikace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008896 $a politické strany $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010185 $a volby $2 czenas 710 2-
$7 hk_us_auth*m0396578 $a Masarykova univerzita. $b Mezinárodní politologický ústav $4 aut 830 -0
$a Monografie (Masarykova univerzita) ; $v sv. č. 14 $7 hk_us_auth*0039287 910 $a HKD002 $b 75595-I-3
Počet záznamů: 1