Počet záznamů: 1  

Manažerský a marketingový modul

  1. Manažerský

    Manažerský a marketingový modul / Marek Banaš ... [et al.]. -- Vyd. 1. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2014. -- 164 s. : il. (převážně barev.), mapy. -- "Vydání této publikace je aktivitou projektu IKLIM". -- Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. -- ISBN : 978-80-7435-388-8 (brož.).
    I. Banaš, Marek, 1976- II. Interdisciplinární, informaticko-kognitivní, lingvistický a modulární rozvoj studia (projekt) III. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu


    management cestovního ruchu * marketing cestovního ruchu * cestovní ruch * kolektivní monografie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.