Počet záznamů: 1
Personnel marketing at companies in the Liberec region
SYS 0043911 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20171017140244.3 008 171001s2016----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 005 $x Management. Řízení $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351116 100 1-
$7 hk_us_auth*0087619 $a Myslivcová, Světlana, $d 1967- $4 aut 245 10
$a Personnel marketing at companies in the Liberec region / $c Světlana Myslivcová 300 $b 2 tabulky 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 337 $a počítač $b c $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 338 $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier 520 3-
$a The main subject of this article is personnel marketing and its practical application in companies in the Liberec Region. Quantitative research was used to determine whether human resources experts use the concept of personnel marketing in practice and how they understand the term "personnel marketing" itself. Personnel marketing is presented in this article as a tool for generating a competitive advantage, a resource that encompasses both personnel and marketing activities. 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 04
$7 hk_us_auth*0087620 $a personální marketing 650 07
$7 hk_us_auth*0067708 $a personální management $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008315 $a kvantitativní výzkum $z Česko $y 2015 $2 czenas 651 -7
$7 hk_us_auth*0060973 $a Liberecký kraj (Česko : 2000-) $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0041547 $a Hradecké ekonomické dny $t Hradec Economic Days $h 411 s. $d Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 $x 2464-6059 $z 978-80-7435-634-6 $7 m2am $g S. 236-241 (tištěný sborník), s. 691-696 (online zdroj) 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1