Počet záznamů: 1  

The impact of LMS Moodle tools supporting communication and cooperation

  1. SYS0050048
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190321110805.4
    008
      
    190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0417352 $a Burgerová, Jana, $d 1959- $4 aut
    245
    14
    $a The impact of LMS Moodle tools supporting communication and cooperation : $b on subjective evaluation of e-learning from the perspective of students / $c Jana Burgerová, Martina Maněnová, Martina Adamkovičová
    300
      
    $b 7 tabulek
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    2-
    $a The article presents selected outcomes of research conducted at the Faculty of Education at the University of Prešov, the aim of which was to detect the impact of the usage of LMS Moodle tools supporting communication and cooperation on subjective evaluation of e-learning from the perspective of students.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0074519 $a systémy pro řízení výuky $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0068557 $a Moodle
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0577094 $a Maněnová, Martina, $d 1964- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0095608 $a Adamkovičová, Martina $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 67-75
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.