Počet záznamů: 1
Politické kampaně, volby a politický marketing
SYS m0515621 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20230901110859.9 008 080513s2007----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 978-80-86624-36-5 (brož.) 040 $a OLA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng $h pol 072 -7
$a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351424 245 10
$a Politické kampaně, volby a politický marketing / $c sestavil Pavel Šaradín 250 $a Vyd. 1. 260 $a V Olomouci : $b Periplum, $c 2007 300 $a 142 s. 490 0-
$a Studie a analýzy ; $v sv. 6 500 $a Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie 500 $a Částečně přeloženo z angličtiny a polštiny? 650 07
$7 hk_us_auth*m0034342 $a politika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0011757 $a politický marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008864 $a politické procesy 650 07
$7 hk_us_auth*0010186 $a volební kampaň $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010185 $a volby $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008274 $a sborníky 700 1-
$7 hk_us_auth*m0364528 $a Šaradín, Pavel, $d 1969- $4 com 830 -0
$7 hk_us_auth*m0324990 $a Studie a analýzy 910 $a HKD002 $b 81435-I-3
Počet záznamů: 1