Počet záznamů: 1
Možnosti hodnocení výkonnosti marketingového managementu destinace
SYS 0034147 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170522103252.7 007 ta 008 141101s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 332 $x Regionální ekonomie, regionální ekonomika $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351098 100 1-
$7 hk_us_auth*m0563983 $a Palatková, Monika, $d 1970- $4 aut 245 10
$a Možnosti hodnocení výkonnosti marketingového managementu destinace = $b The opportunities to assess the performance of destination marketing management / $c Monika Palatková 246 31
$a Opportunities to assess the performance of destination marketing management 300 $b 2 tab. 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*0074752 $a marketing destinací $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0071435 $a marketingový management $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*0011081 $a konkurenceschopnost $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0060447 $a Balanced Scorecard 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0030076 $a Hradecké ekonomické dny 2014 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 469 s. $z 978-80-7435-367-3 (brož.) $7 m2am $g S. 362-371 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1