Počet záznamů: 1
Sociální pedagogika ve společenském kontextu
SYS 0041583 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170117110544.7 008 170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574 100 1-
$7 hk_us_auth*m0350637 $a Sak, Petr, $d 1945- $4 aut 245 10
$a Sociální pedagogika ve společenském kontextu = $b Social pedagogy in the social framework / $c Petr Sak 246 31
$a Social pedagogy in the social framework 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Už svým vymezením (sociální) má sociální pedagogika blízko ke společnosti. Samotný vznik sociální pedagogiky byl výrazem dvou společenských trendů konce 19. století: 1. vznik a rozvoj vědeckého pohledu na společnost a sociální jevy, především vznik a další rozvoj sociologie, 2. prosazování názoru, že společnost má řešit sociální problémy a život lidí na okraji společnosti. V průsečíku těchto dvou trendů se rodila sociální pedagogika a v těchto souvislostech se sociální pedagogika vyvíjí a proměňuje v návaznosti na vývoj a proměny společnosti. Příspěvek se zabývá aktuálním vztahem mezi stavem a vývojem sociální pedagogiky a stavem a vývojem společnosti. 520 3-
$a Social pedagogy goes near to the society already through its definition (social). Single origin of social pedagogy was consequence of two social trends of the end of the 19th century: 1. emergence and development of the scientific view on the society and social phenomena, first of all emergence and further development of sociology; 2. gradual enforcement of the opinion that society has to solve social problems and lives of the marginalized people. Social pedagogy was born in the intersection point of these two trends and develops and changes in sequence on the development and changes of the society. This report deals with actual relationship between social pedagogy and it's development and social situation and development. 650 07
$7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x dějiny $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $y 21. století $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0034429 $a společnost $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0012932 $a sociální problémy $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0019535 $a sociální změna $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0033512 $a neoliberalismus $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 90-100 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1