Počet záznamů: 1  

Sociální pedagogika ve společenském kontextu

  1. SYS0041583
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170117110544.7
    008
      
    170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0350637 $a Sak, Petr, $d 1945- $4 aut
    245
    10
    $a Sociální pedagogika ve společenském kontextu = $b Social pedagogy in the social framework / $c Petr Sak
    246
    31
    $a Social pedagogy in the social framework
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Už svým vymezením (sociální) má sociální pedagogika blízko ke společnosti. Samotný vznik sociální pedagogiky byl výrazem dvou společenských trendů konce 19. století: 1. vznik a rozvoj vědeckého pohledu na společnost a sociální jevy, především vznik a další rozvoj sociologie, 2. prosazování názoru, že společnost má řešit sociální problémy a život lidí na okraji společnosti. V průsečíku těchto dvou trendů se rodila sociální pedagogika a v těchto souvislostech se sociální pedagogika vyvíjí a proměňuje v návaznosti na vývoj a proměny společnosti. Příspěvek se zabývá aktuálním vztahem mezi stavem a vývojem sociální pedagogiky a stavem a vývojem společnosti.
    520
    3-
    $a Social pedagogy goes near to the society already through its definition (social). Single origin of social pedagogy was consequence of two social trends of the end of the 19th century: 1. emergence and development of the scientific view on the society and social phenomena, first of all emergence and further development of sociology; 2. gradual enforcement of the opinion that society has to solve social problems and lives of the marginalized people. Social pedagogy was born in the intersection point of these two trends and develops and changes in sequence on the development and changes of the society. This report deals with actual relationship between social pedagogy and it's development and social situation and development.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $x dějiny $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $y 21. století $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034429 $a společnost $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012932 $a sociální problémy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0019535 $a sociální změna $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0033512 $a neoliberalismus $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 90-100
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.