Počet záznamů: 1
How children learn the meanings of words
SYS 0042399 LBL 00000nam-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20240418121931.0 008 170327s2000----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $z 978-0-262-52329-5 $q (brožováno) 020 $z 978-0-262-02469-3 $q (vázáno) 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 -7
$a 81 $x Lingvistika. Jazyky $9 11 $T . $7 hk_us_auth*m0351276 100 1-
$7 hk_us_auth*0091167 $a Bloom, Paul, $d 1963- $4 aut 245 10
$a How children learn the meanings of words / $c Paul Bloom 264 -1
$a Cambridge, Massachusetts : $b MIT Press, $c 2000 300 $a xii, 300 stran : $b ilustrace 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 adacarrier 490 1-
$a A Bradford book 490 1-
$a Learning, development, and conceptual change 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky 650 07
$7 hk_us_auth*m0119098 $a vývoj dítěte $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0016915 $a jazyková akvizice $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0084808 $a psycholingvistika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0015238 $a kognitivní lingvistika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008989 $a sémantika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0073910 $a porozumění (lingvistika) $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas 830 -0
$7 hk_us_auth*m0431013 $a Bradford book 830 -0
$7 hk_us_auth*0091340 $a Learning, development, and conceptual change 910 $a HKD002 $b 97352-VII-OS
Počet záznamů: 1