Počet záznamů: 1  

How children learn the meanings of words

  1. SYS0042399
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418121931.0
    008
      
    170327s2000----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d
    020
      
    $z 978-0-262-52329-5 $q (brožováno)
    020
      
    $z 978-0-262-02469-3 $q (vázáno)
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 81 $x Lingvistika. Jazyky $9 11 $T . $7 hk_us_auth*m0351276
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0091167 $a Bloom, Paul, $d 1963- $4 aut
    245
    10
    $a How children learn the meanings of words / $c Paul Bloom
    264
    -1
    $a Cambridge, Massachusetts : $b MIT Press, $c 2000
    300
      
    $a xii, 300 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 adacarrier
    490
    1-
    $a A Bradford book
    490
    1-
    $a Learning, development, and conceptual change
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0119098 $a vývoj dítěte $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0016915 $a jazyková akvizice $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0084808 $a psycholingvistika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015238 $a kognitivní lingvistika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008989 $a sémantika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0073910 $a porozumění (lingvistika) $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*m0431013 $a Bradford book
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*0091340 $a Learning, development, and conceptual change
    910
      
    $a HKD002 $b 97352-VII-OS

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.