Počet záznamů: 1
Maximizing, satisficing, and consumer loaylty
SYS 0043104 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170615082857.3 008 170501s2016----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351468 100 1-
$7 hk_us_auth*0082640 $a Ďuriník, Michal, $d 1988- $4 aut 245 10
$a Maximizing, satisficing, and consumer loaylty / $c Michal Ďuriník 246 1-
$i Správný název: $a Maximizing, satisficing, and consumer loyalty 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 337 $a počítač $b c $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 338 $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier 500 $a Chyba v názvu článku 520 3-
$a Are customers who seek the best less loyal? This theoretical paper provides brief introduction into the personality trait of maximizing (the need to find the best option possible) versus satisficing (accepting “good enough” option as satisfactory), its measures and correlates. Further, mechanisms that relate maximizing trait to consumer satisfaction and loyalty are discussed and finally, the conclusion that maximizers are less loyal than satisficers is drawn and supported with arguments. 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 04
$7 hk_us_auth*0014619 $a zákazníci 650 04
$7 hk_us_auth*0016216 $a spokojenost zákazníků 650 07
$7 hk_us_auth*0024408 $a spotřebitelské chování $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0071737 $a loajalita $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067805 $a řízení vztahů se zákazníky $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0041546 $a Hradecké ekonomické dny $t Hradec Economic Days $d Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 $h 457 s. $x 2464-6059 $z 978-80-7435-633-9 $7 m2am $g S. 177-183 (tištěný sborník), s. 183-189 (online zdroj) 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1