Počet záznamů: 1
Primární diagnostika Aspergerova syndromu v mladším školním věku
SYS 0044360 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20171130143523.2 008 171101s2016----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*0084543 $a Adamus, Petr, $d 1968- $4 aut 245 10
$a Primární diagnostika Aspergerova syndromu v mladším školním věku = $b Primary diagnosis of Asperger syndrome in younger school age / $c Petr Adamus 246 31
$a Primary diagnosis of Asperger syndrome in younger school age 300 $e 1 graf, 1 tabulka 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Prevalence poruch autistického spektra má v současnosti stále zvyšující se tendenci. Cílená a správně zvolená intervence vyžaduje nejen v kontextu speciálně pedagogickém, ale i psychologickém, kvalitní a jistě i včasnou diagnostiku. U dětí s autismem je naplnění tohoto požadavku v období časného vývoje velmi často problematické, z důvodu různorodosti symptomů i variability projevů. Cílem příspěvku je, vzhledem k již probíhající inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), poukázat na důležitost speciálně pedagogického diagnostického procesu u žáka s Aspergerovým syndromem v mladším školním věku. Tento proces je základním předpokladem a prvním krokem k zahájení cílené intervence, která povede k všestrannému rozvoji jedince ve všech oblastech školní i sociální inkluze. 520 3-
$a The prevalence of autism spectrum disorder has currently increasing tendencies. Targeted and well-chosen intervention requires, not only in the context of special pedagogy but also psychology, quality and timely diagnosis. In children with autism fulfilment of this requirement in the period of early development is very problematic. It is because of the heterogeneity of symptoms and variability of manifestations. Due to ongoing inclusion of pupils with special educational needs, the aim of this contribution is to highlight the importance of special pedagogical diagnosis process in pupils with Asperger Syndrome in younger school age. This process is a basic precondition and a first step to initiate targeted intervention which will lead towards universal development of an individual in all areas of school and social inclusion. 650 07
$7 hk_us_auth*0016925 $a speciálněpedagogická diagnostika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067097 $a děti s autismem $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0011761 $a autismus $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0018658 $a Aspergerův syndrom $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0041841 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 128 s. $z 978-80-7464-862-5 $7 m2am $g S. 60-67 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1