Počet záznamů: 1
Homo (pro)sociální?
SYS 0047733 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180918095116.3 007 ta 008 180901s2010----xr-||||||||||-00|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574 072 $a 17 $x Etika. Morální filozofie $9 5 $T . $7 hk_us_auth*m0351131 100 1-
$7 hk_us_auth*0060331 $a Hábl, Jan, $d 1975- $4 aut 245 10
$a Homo (pro)sociální? : $b k dimenzím etické výchovy / $c Jan Hábl 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Cílem tohoto příspěvku je nastínit vzájemnou propojenost individuální, sociální a meta-etické roviny etiky a souvislost této propojenosti s etickou výchovou. Argumentace vychází z předpokladu, že lidství se uskutečňuje na všech třech zmíněných rovinách a nikoliv nejvíce na sociální, jakkoliv je prosociálnost významným tématem etické výchovy. Pointou argumentu je, že má-li být etická výchova funkční, musí kultivovat lidství v celé své morální komplexnosti, to znamená, že musí kultivovat jak individuální, tak sociální, tak i meta-etickou dimenzi etiky. 650 07
$7 hk_us_auth*m0034743 $a etika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008359 $a etická výchova $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0034375 $a pedagogika $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0046252 $t Mládež a hodnoty 2010 $b 1. vydání $d Olomouc : Hanex, 2010 $h 231 s. $z 978-80-7409-035-6 $7 m2am $g S. 54-63 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1