Počet záznamů: 1  

Homo (pro)sociální?

  1. SYS0047733
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180918095116.3
    007
      
    ta
    008
      
    180901s2010----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    072
      
    $a 17 $x Etika. Morální filozofie $9 5 $T . $7 hk_us_auth*m0351131
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0060331 $a Hábl, Jan, $d 1975- $4 aut
    245
    10
    $a Homo (pro)sociální? : $b k dimenzím etické výchovy / $c Jan Hábl
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Cílem tohoto příspěvku je nastínit vzájemnou propojenost individuální, sociální a meta-etické roviny etiky a souvislost této propojenosti s etickou výchovou. Argumentace vychází z předpokladu, že lidství se uskutečňuje na všech třech zmíněných rovinách a nikoliv nejvíce na sociální, jakkoliv je prosociálnost významným tématem etické výchovy. Pointou argumentu je, že má-li být etická výchova funkční, musí kultivovat lidství v celé své morální komplexnosti, to znamená, že musí kultivovat jak individuální, tak sociální, tak i meta-etickou dimenzi etiky.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034743 $a etika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008359 $a etická výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034375 $a pedagogika $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0046252 $t Mládež a hodnoty 2010 $b 1. vydání $d Olomouc : Hanex, 2010 $h 231 s. $z 978-80-7409-035-6 $7 m2am $g S. 54-63
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.