Počet záznamů: 1
Základy marketingu
SYS m0246860 LBL 00000nam-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20151106101616.1 008 080305s1999----xr------------|||-||cze-d 020 $a 80-7041-591-6 $q (brožováno) 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351530 100 1-
$7 hk_us_auth*m0374618 $a Rošický, Stanislav, $d 1942- $4 aut 245 10
$a Základy marketingu / $c Stanislav Rošický 250 $a II. vydání 264 -1
$a Hradec Králové : $b Gaudeamus, $c 1999 300 $a 128 stran 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Nad názvem: Vysoká škola pedagogická v Hradci Králové, Fakulta řízení a informační technologie 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*m0037470 $a řízení 650 07
$7 hk_us_auth*m0034748 $a management $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0045447 $a obchod $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008281 $a vysokoškolská skripta 710 2-
$7 hk_us_auth*m0510546 $a Vysoká škola pedagogická v Hradci Králové. $b Fakulta řízení a informační technologie 910 $a HKD002 $b S3980
Počet záznamů: 1