Počet záznamů: 1
Knížka o reklamě
SYS m0544990 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170220174604.4 008 090303s2008----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 978-80-7368-533-1 (brož.) : $c Kč 190,00 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351122 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351530 100 1-
$7 hk_us_auth*m0373810 $a Srpová, Hana, $d 1951- $4 aut 245 10
$a Knížka o reklamě / $c Hana Srpová 250 $a Vyd. 1. 260 $a Ostrava : $b Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, $c 2008 300 $a 196 s. 650 04
$7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015241 $a tvorba reklamy 650 04
$7 hk_us_auth*0017910 $a reklamní metody 650 04
$7 hk_us_auth*0019918 $a reklamní média 650 04
$7 hk_us_auth*0028111 $a jazyk reklamy 655 -4
$7 hk_us_auth*0008278 $a učebnice vysokých škol 710 2-
$7 hk_us_auth*m0376217 $a Ostravská univerzita. $b Filozofická fakulta $4 aut 910 $a HKD002 $b 83452-II
Počet záznamů: 1