Počet záznamů: 1
Inovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení
SYS 0044965 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180110121348.5 006 m-----q--d-------- 007 co-cg-|||a|||| 008 180110s2016----xr-|||||q||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 028 $x Čtení. Četba $9 12 $T . $7 hk_us_auth*m0351391 100 1-
$7 hk_us_auth*0093731 $a Hořínková, Ivana $4 aut 245 10
$a Inovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení / $c Ivana Hořínková 300 $b 10 grafů, 8 obrázků, 2 tabulky 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a počítač $b c $2 rdamedia 338 $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier 347 $a textový soubor $b pdf $2 rda 520 3-
$a Existuje několik výukových metod pro prvopočáteční čtení. Některé se upřednostňují a získávají velkou oblibu učitelů, další se naopak dostávají do pozadí. Při výběru metody se pedagogové rozhodují na základě rychlosti, jakou se žáci naučí číst. Čas a rychlost čtení textu však nejsou rozhodujícími aspekty. Učitelé by měli dbát na bezchybné čtení, které je klíčem ke správnému porozumění čteného textu. Pokud se při čtení chyby objeví, může učitelům pomoci eyetracker. Je to přístroj, který zachycuje oční pohyby, a učitel má tak možnost určit a diagnostikovat chybu, které se žák při čtení dopustil. 520 3-
$a There are several methods for teaching reading primordial. Some prefer and gain great popularity among teachers, more on the contrary, getting into the background. When choosing which method to educators decisions based on the speed at which pupils learn to read. Time and speed of reading the text, however, are not critical aspects. Teachers should ensure error-free reading, which is the key to a proper understanding of the text. If, when reading errors occur, can help teachers eyetracker. It's a device that captures the eye movements, and the teacher has the opportunity to identify and diagnose errors he committed student in reading. 650 07
$7 hk_us_auth*m0042325 $a čtení $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0042325 $a čtení $x metody $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0019210 $a čtenářská gramotnost $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0163658 $a učební pomůcky $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008505 $a žáci $x 1. stupeň ZŠ $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Česko $y 2015-2016 $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0041842 $t Pedagogická diagnostika a evaluace 2016 $b Vydání první $d V Ostravě: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 $h 1 CD-ROM (110 stran) $z 978-80-7464-863-2 $7 m2am $g S. 47-54 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1