Počet záznamů: 1
Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu
SYS 0047326 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180727121659.6 007 ta 008 180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122 100 1-
$7 hk_us_auth*0095492 $a Stříteský, Václav $4 aut 245 10
$a Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu = $b Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising / $c Václav Stříteský 246 31
$a Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising 300 $b 7 tabulek 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Rostoucí obliba internetu jako reklamního média je nepopiratelná. Internet disponuje mnoha marketingově využitelnými vlastnostmi. Mezi tyto vlastnosti patří i možnost velmi přesného cílení internetových kampaní. Kapitola přináší přehled možných přístupů k cílení reklamy v prostředí internetu v kontextu neustálého vývoje. Ukazuje na možnosti využití tradičních charakteristik cílových skupin. Následná analýza využívá data rozsáhlého projektu Netmonitor. Cílem je identifikovat možnosti cílení dle základních demografických kritérií na českém internetu. 520 3-
$a The growing popularity of Internet advertising is undeniable. Internet disposes of many features with marketing relevance. These features include the possibility of very precise targeting of online campaigns. The chapter provides an overview of possible approaches towards targeting of Internet advertising in the context of ongoing development. It shows the possibilities of traditional demographic targeting. The following analysis uses data of Netmonitor project. The aim is to identify opportunities for using basic demographic criteria to target the Czech internet users. 650 07
$7 hk_us_auth*0090590 $a cílený marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0023322 $a internetový marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067763 $a internetová reklama $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0114046 $a internet $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 165-172 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1