Počet záznamů: 1
Visual thinking strategies
SYS 0059779 LBL 01211nam^a22003497i^4500 003 CZ-HkUHK 005 20231013143420.6 008 180515t20132013xxu|||||^||||||||^||eng^d 020 $a 978-1-61250-609-8 $q (brožováno) 040 $a BOD010 $b cze $e rda 072 -7
$a 72/76 $x Výtvarné umění $9 21 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351541 100 1-
$7 hk_us_auth*0102678 $a Yenawine, Philip $4 aut 245 10
$a Visual thinking strategies : $b using art to deepen learning across school disciplines / $c Philip Yenawine 264 -1
$a Cambridge, Massachusetts : $b Harvard Education Press, $c [2013] 264 -4
$c ©2013 300 $a x, 198 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a 5. dotisk v roce 2018 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 650 -7
$7 hk_us_auth*0067904 $a vizuální umění $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0017766 $a vizuální vnímání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0035526 $a výtvarná výchova $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0063030 $a studium a výuka $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0013383 $a kritické myšlení $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0082844 $a metakognice $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas 910 $a HKD002 $b 104702-VI-7
Počet záznamů: 1