Počet záznamů: 1  

Visual thinking strategies

  1. SYS0059779
    LBL
      
    01211nam^a22003497i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143420.6
    008
      
    180515t20132013xxu|||||^||||||||^||eng^d
    020
      
    $a 978-1-61250-609-8 $q (brožováno)
    040
      
    $a BOD010 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 72/76 $x Výtvarné umění $9 21 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351541
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0102678 $a Yenawine, Philip $4 aut
    245
    10
    $a Visual thinking strategies : $b using art to deepen learning across school disciplines / $c Philip Yenawine
    264
    -1
    $a Cambridge, Massachusetts : $b Harvard Education Press, $c [2013]
    264
    -4
    $c ©2013
    300
      
    $a x, 198 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a 5. dotisk v roce 2018
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    650
    -7
    $7 hk_us_auth*0067904 $a vizuální umění $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017766 $a vizuální vnímání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0035526 $a výtvarná výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0063030 $a studium a výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0013383 $a kritické myšlení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0082844 $a metakognice $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas
    910
      
    $a HKD002 $b 104702-VI-7

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.