Počet záznamů: 1
Relationship marketing and its importance in the contemporary marketing management
SYS m0571894 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170607123048.2 008 091209s2009----xr-|||||||||||10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0422519 $a Rembielak-Vitchev, Grażyna $4 aut 245 10
$a Relationship marketing and its importance in the contemporary marketing management / $c Grazyna Rembielak-Vitchev 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0035251 $a cílový marketing 650 04
$7 hk_us_auth*0017871 $a moderní marketing 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0014619 $a zákazníci 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0561785 $a Hradecké ekonomické dny 2009 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $t Hradecké ekonomické dny 2009 $7 m2am $g s. 349-355 : 1 tb., il. 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1