Počet záznamů: 1  

Systematic classroom assessment

  1. SYS0056048
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143301.8
    007
      
    ta
    008
      
    200723s2019----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d
    020
      
    $a 978-1-138-56577-7 $q (brožováno)
    020
      
    $a 978-1-138-56576-0 $q (vázáno)
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    044
      
    $a xxu $a xxk
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $a Bonner, Sarah M. $4 aut
    245
    10
    $a Systematic classroom assessment : $b an approach for learning and self-regulation / $c Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen
    250
      
    $a First published
    260
      
    $a New York ; $a London : $b Routledge, $c 2019
    300
      
    $a vi, 226 stran : $b ilustrace, tabulky, grafy ; $c 26 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 adacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a rejstřík
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017192 $a hodnocení žáků $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0099473 $a management třídy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0017287 $a motivace k učení
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0010934 $a efektivita vyučování $x měření
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0082845 $a autoregulace učení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0089614 $a cílená zpětná vazba $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008337 $a příručky pro učitele
    700
    1-
    $a Chen, Peggy P. $4 aut
    910
      
    $a HKD002 $b 103050

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.