Počet záznamů: 1
Systematic classroom assessment
SYS 0056048 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20231013143301.8 007 ta 008 200723s2019----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 978-1-138-56577-7 $q (brožováno) 020 $a 978-1-138-56576-0 $q (vázáno) 040 $a HKD002 $b cze 044 $a xxu $a xxk 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573 100 1-
$a Bonner, Sarah M. $4 aut 245 10
$a Systematic classroom assessment : $b an approach for learning and self-regulation / $c Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen 250 $a First published 260 $a New York ; $a London : $b Routledge, $c 2019 300 $a vi, 226 stran : $b ilustrace, tabulky, grafy ; $c 26 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 adacarrier 504 $a Obsahuje bibliografie a rejstřík 650 07
$7 hk_us_auth*0017192 $a hodnocení žáků $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0099473 $a management třídy $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0017287 $a motivace k učení 650 04
$7 hk_us_auth*0010934 $a efektivita vyučování $x měření 650 07
$7 hk_us_auth*0082845 $a autoregulace učení $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0089614 $a cílená zpětná vazba $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008337 $a příručky pro učitele 700 1-
$a Chen, Peggy P. $4 aut 910 $a HKD002 $b 103050
Počet záznamů: 1