Počet záznamů: 1
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Záhlaví-jméno Kumar, Nirmalya (autor) Údaje o názvu Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] Dal.odpovědnost Kotler, Philip, 1931- (autor úvodu atd.)
Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2008 Fyz.popis 236 s. : il. ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.) Edice Expert Název originálu Marketing as strategy Předmět.hesla marketing teorie marketingu marketingové strategie marketingové nástroje úspěch v podnikání konkurenceschopnost Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 3 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 85910 432656 Knihovna II 85910 432657 Knihovna II 85910 432658 Knihovna II
Počet záznamů: 1