Počet záznamů: 1
Žena a muž v marketingové komunikaci
Údaje o názvu Žena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.) Dal.odpovědnost Bačuvčík, Radim, 1975- (editor)
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2010 Fyz.popis 260 s. : il. ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.) Edice Protipóly marketingové komunikace Poznámky Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Jazyková pozn. Část. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé Předmět.hesla marketing marketingová komunikace reklama a propagace muži a ženy gender Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština * angličtina * slovenština * čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 88338 438480 Knihovna II
Počet záznamů: 1