Počet záznamů: 1  

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci

  1. SYS0028579
    LBL
      
    02529cam-a22006737a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418121539.1
    007
      
    ta
    008
      
    130207s2011----xr-----|------00|-0-cze--
    015
      
    $a cnb002439217
    020
      
    $a 978-80-7464-022-3 (brož.) : $c neprodejné
    035
      
    $a (OCoLC)829662725
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0067219 $a Kaleja, Martin, $d 1981- $4 aut
    245
    10
    $a Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci / $c Martin Kaleja, Eva Zezulková, Petr Franiok
    260
      
    $a Ostrava : $b Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, $c 2011
    300
      
    $a 116 s. : $b il.
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0038307 $a speciální pedagogika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009141 $a děti se zdravotním postižením $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010427 $a děti s mentálním postižením $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0025278 $a romské děti $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0075245 $a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009960 $a pedagogická komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008506 $a klíčové kompetence $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0079509 $a Zezulková, Eva, $d 1958- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0450461 $a Franiok, Petr, $d 1959- $4 aut
    910
      
    $a HKD002 $b 92754-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.