Počet záznamů: 1  

Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami

  1. SYS0049419
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190207114558.9
    008
      
    190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0097142 $a Sehnalová, Vladimíra, $d 1956- $4 aut
    245
    10
    $a Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami / $c Vladimíra Sehnalová, Petr Škuta
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    2-
    $a Tablet iPad je výkonný učební nástroj také pro studenty se speciálními potřebami. Nástroje, funkce a aplikace tabletu mohou podpořit rozvoj komunikačních schopností, dotykové monitory ovládají i hendikepovaní žáci, kteří nezvládnou práci s běžným počítačem. Studenti se specifickými vzdělávacími potřebami mohou při práci s tablety využívat funkce: Asistovaný přístup, Předčítač, Čtečka, Předvídání slov, VoiceOver, Zvětšení, Titulky, AssistiveTouch a další.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0088200 $a informační a komunikační technologie ve vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0067742 $a tablety (počítače) $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0089417 $a podpůrná opatření (vzdělávání) $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0079630 $a studenti se speciálními vzdělávacími potřebami
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0075245 $a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0038307 $a speciální pedagogika $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0097143 $a Škuta, Petr $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0034883 $t Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech $b 1. vyd. $d Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 $z 978-80-7464-660-7 (brož.) $7 m2am $g S. 67-74 (nečíslované strany)
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.