Počet záznamů: 1  

Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami

  1. Sehnalová, Vladimíra, 1956-

    Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami / Vladimíra Sehnalová, Petr Škuta. -- Anotace: Tablet iPad je výkonný učební nástroj také pro studenty se speciálními potřebami. Nástroje, funkce a aplikace tabletu mohou podpořit rozvoj komunikačních schopností, dotykové monitory ovládají i hendikepovaní žáci, kteří nezvládnou práci s běžným počítačem. Studenti se specifickými vzdělávacími potřebami mohou při práci s tablety využívat funkce: Asistovaný přístup, Předčítač, Čtečka, Předvídání slov, VoiceOver, Zvětšení, Titulky, AssistiveTouch a další.
    In: Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. -- 1. vyd.. -- Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014. -- 978-80-7464-660-7 (brož.). -- S. 67-74 (nečíslované strany).
    I. Škuta, Petr


    informační a komunikační technologie ve vzdělávání * tablety (počítače) * podpůrná opatření (vzdělávání) * speciální pedagogika * studenti se speciálními vzdělávacími potřebami * žáci se speciálními vzdělávacími potřebami * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.