Počet záznamů: 1  

Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK

  1. SYS0049801
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190228121624.5
    008
      
    190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0401631 $a Růžičková, Kamila, $d 1971- $4 aut
    245
    10
    $a Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK / $c Kamila Růžičková, Lucie Slezáková Misařová, Martin Kaliba
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    2-
    $a Příspěvek představuje eLearningový edukační program "Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK", který je realizován jako součást projektu "Zkvalitnění a rozšíření možnosti studia na Univerzitě Hradec Králové pro studenty se specifickými potřebami" (reg. č. CZ 1.07/2.2.00/29.0004). Edukační program je určen klíčovým zaměstnancům UHK. Lze jej aplikovat i do prostředí jiné VŠ. Cílem edukačního programu je podpořit kvalitu jednání se studenty se specifickými potřebami a jejich vzdělávání. V rámci programu jsou účastníci kurzu vybaveni kompetencemi k jednání s těmito studenty, edukaci a organizaci podpůrných služeb. Obsah kurzu je rozpracován na obsahy obecné, specifické pro studenty s různými druhy zdravotního postižení či jiného znevýhodnění a metodicko-organizační. Kurz je doplněn o množství příkladů z praxe, popis konkrétních situací, autoevaluační testy a možnost absolvovat workshopy a konzultace s jednotlivými odborníky. Forma se opírá o nástroj LMS Moodle. Vzdělávání zaměstnanců lze považovat za klíčový prvek pro ovlivnění rozvoje inkluzivního vysokoškolského prostředí.
    610
    27
    $7 hk_us_auth*0080728 $a Augustin - středisko pro studenty se specifickými potřebami $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0079630 $a studenti se speciálními vzdělávacími potřebami
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0090104 $a inkluzivní pedagogika
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008350 $a vzdělávací programy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0068557 $a Moodle
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0097060 $a Misařová, Lucie $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0066908 $a Kaliba, Martin $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 42-48
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.