Počet záznamů: 1
Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK
SYS 0049801 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190228121624.5 008 190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*m0401631 $a Růžičková, Kamila, $d 1971- $4 aut 245 10
$a Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK / $c Kamila Růžičková, Lucie Slezáková Misařová, Martin Kaliba 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 2-
$a Příspěvek představuje eLearningový edukační program "Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK", který je realizován jako součást projektu "Zkvalitnění a rozšíření možnosti studia na Univerzitě Hradec Králové pro studenty se specifickými potřebami" (reg. č. CZ 1.07/2.2.00/29.0004). Edukační program je určen klíčovým zaměstnancům UHK. Lze jej aplikovat i do prostředí jiné VŠ. Cílem edukačního programu je podpořit kvalitu jednání se studenty se specifickými potřebami a jejich vzdělávání. V rámci programu jsou účastníci kurzu vybaveni kompetencemi k jednání s těmito studenty, edukaci a organizaci podpůrných služeb. Obsah kurzu je rozpracován na obsahy obecné, specifické pro studenty s různými druhy zdravotního postižení či jiného znevýhodnění a metodicko-organizační. Kurz je doplněn o množství příkladů z praxe, popis konkrétních situací, autoevaluační testy a možnost absolvovat workshopy a konzultace s jednotlivými odborníky. Forma se opírá o nástroj LMS Moodle. Vzdělávání zaměstnanců lze považovat za klíčový prvek pro ovlivnění rozvoje inkluzivního vysokoškolského prostředí. 610 27
$7 hk_us_auth*0080728 $a Augustin - středisko pro studenty se specifickými potřebami $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0079630 $a studenti se speciálními vzdělávacími potřebami 650 07
$7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0090104 $a inkluzivní pedagogika 650 07
$7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008350 $a vzdělávací programy $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0068557 $a Moodle 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0097060 $a Misařová, Lucie $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*0066908 $a Kaliba, Martin $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 42-48 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1