Počet záznamů: 1  

Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK

  1. Růžičková, Kamila, 1971-

    Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK / Kamila Růžičková, Lucie Slezáková Misařová, Martin Kaliba. -- Anotace: Příspěvek představuje eLearningový edukační program "Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK", který je realizován jako součást projektu "Zkvalitnění a rozšíření možnosti studia na Univerzitě Hradec Králové pro studenty se specifickými potřebami" (reg. č. CZ 1.07/2.2.00/29.0004). Edukační program je určen klíčovým zaměstnancům UHK. Lze jej aplikovat i do prostředí jiné VŠ. Cílem edukačního programu je podpořit kvalitu jednání se studenty se specifickými potřebami a jejich vzdělávání. V rámci programu jsou účastníci kurzu vybaveni kompetencemi k jednání s těmito studenty, edukaci a organizaci podpůrných služeb. Obsah kurzu je rozpracován na obsahy obecné, specifické pro studenty s různými druhy zdravotního postižení či jiného znevýhodnění a metodicko-organizační. Kurz je doplněn o množství příkladů z praxe, popis konkrétních situací, autoevaluační testy a možnost absolvovat workshopy a konzultace s jednotlivými odborníky. Forma se opírá o nástroj LMS Moodle. Vzdělávání zaměstnanců lze považovat za klíčový prvek pro ovlivnění rozvoje inkluzivního vysokoškolského prostředí.
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014. -- Vydání první. -- Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. -- 134 s.. -- 978-80-7435-481-6. -- S. 42-48.
    I. Misařová, Lucie II. Kaliba, Martin


    Augustin - středisko pro studenty se specifickými potřebami * studenti se speciálními vzdělávacími potřebami * inkluzivní pedagogika * Moodle * speciální vzdělávací potřeby * integrovaná výchova a vzdělávání * vysokoškolské studium * e-learning * vzdělávací programy * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.