Počet záznamů: 1  

Typografie & odborný text

  1. SYS0064100
    LBL
      
    01851nam^a2200457^i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240420084606.8
    007
      
    ta
    008
      
    221216s2022^^^^xr^af^^e^f^^^^000^0^cze^^
    015
      
    $a cnb003478129
    020
      
    $a 978-80-7435-874-6 $q (brožováno)
    040
      
    $a BOA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 378 $x Vysoké školy $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351576
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0102332 $a Knytl, Martin $4 aut
    245
    10
    $a Typografie & odborný text : $b průvodce pro zpracování nejen závěrečných prací / $c Martin Knytl, Lucie Křivánková
    246
    33
    $a Typografie a odborný text
    250
      
    $a Druhé, aktualizované a rozšířené vydání
    264
    -1
    $a Hradec Králové : $b Gaudeamus, $c 2022
    300
      
    $a 286 stran, xv stran obrazových příloh : $b ilustrace (převážně barevné) ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0070668 $a závěrečné práce $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008666 $a odborné texty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015568 $a počítačová typografie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0077152 $a počítačové zpracování textu $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0020182 $a Microsoft Word (software) $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008279 $a metodické příručky $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0091858 $a Křivánková, Lucie $4 aut
    710
    2-
    $7 hk_us_auth*m0504422 $a Univerzita Hradec Králové. $b Pedagogická fakulta $4 pbl
    910
      
    $a HKD002 $b 106752-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.