Počet záznamů: 1
On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010
SYS 0047637 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180905151624.8 008 180901s2011----xr-||||||||||-00|-0-slo-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $9 15 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351424 100 1-
$7 hk_us_auth*0095788 $a Kovařík, Pavel $4 aut 245 10
$a On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 = $b On-line tools in the US Senate campaign 2010 / $c Pavel Kovařík 246 31
$a On-line tools in the US Senate campaign 2010 300 $b 4 tabulky 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 $a Tradiční je v americké politice všudypřítomné. Obyvatelé Spojených států chodí k volbám na různých úrovních častěji než Evropané. To přispívá k vyšší míře profesionalizace americké politiky, s čímž souvisí i hledání nových efektivních komunikačních kanálů. Využití a fungování nových médií v amerických kampaních bude hlavní náplní textu. Jejich význam podtrhává 240 mil. uživatelů internetu mezi 310 mil. obyvateli USA. Rekordní výdaje za americkou kampaň ve výši 4 mld. dolarů v roce 2010 navozují otázku, jaký je význam on-line médií pro fundraising. Text nabízí milníky v přechodu od tradičních k novým médiím v amerických kampaních a na příkladu posledních voleb do Senátu analyzuje míru využití on-line nástrojů a vliv sociálních sítí na fundraising a volební výsledky. 520 $a Traditional is ever-present in American politics. The Americans have the elections more often than Europeans on the various levels. All these factors contribute to the professionalization of American politics. This relates with seeking of the new effective communication channels. Utilizing and working of new media in American campaigns is the main topic of presented text. It is exalted by the 240 million users in between 310 million Americans. The most expensive campaign reached $ 4 billion in 2010 sets the question, what is the importance of on-line media to the fundraising. This text is the review of the main milestones on the way from the traditional to the new media in American campaigns. It analyzes the size of the new media using and the impact of social networks on the fundraising and election returns. 650 07
$7 hk_us_auth*0011757 $a politický marketing $z Spojené státy americké $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0023322 $a internetový marketing $z Spojené státy americké $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010185 $a volby $2 czenas $z Spojené státy americké 650 07
$7 hk_us_auth*0010186 $a volební kampaň $2 czenas $z Spojené státy americké 650 07
$7 hk_us_auth*0018341 $a fundraising $2 czenas $z Spojené státy americké 650 07
$7 hk_us_auth*0074700 $a sociální média $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0073175 $a internetové sociální sítě $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 182-190 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1