Počet záznamů: 1  

Metodika práce se žákem s mentálním postižením

  1. SYS0065820
    LBL
      
    02116nam^a2200529^a^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143627.6
    007
      
    ta
    008
      
    130306s2012^^^^xr^a^^^e^f^^^^000^0^cze^^
    015
      
    $a cnb002445547
    020
      
    $a 978-80-244-3311-0 $q (brožováno) : $c neprodejné
    035
      
    $a (OCoLC)842344472
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0345200 $a Valenta, Milan, $d 1958- $4 aut
    245
    10
    $a Metodika práce se žákem s mentálním postižením / $c Milan Valenta, Petr Petráš a kolektiv
    250
      
    $a 1. vydání
    260
      
    $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2012
    300
      
    $a 149 stran : $b ilustrace ; $c 29 cm
    500
      
    $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    521
    8-
    $a Určeno pro pedagogické pracovníky mateřských, základních a středních škol
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010427 $a děti s mentálním postižením $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0036994 $a individuální vzdělávací programy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0025147 $a speciální poradenství $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008279 $a metodické příručky $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0107908 $a Petráš, Petr $4 aut
    710
    2-
    $7 hk_us_auth*m0515102 $a Univerzita Palackého. $b Pedagogická fakulta
    910
      
    $a HKD002 $b 107578-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.