Počet záznamů: 1  

Think it-map it!

  1. SYSm0515588
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20220131081724.9
    008
      
    080610s2003----xxk----e------|||-||eng-d
    020
      
    $a 1-85539-139-2
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a eng
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0517602 $a Harris, Ian, $d 1962- $4 aut
    245
    10
    $a Think it-map it! : $b how schools use mapping to transform teaching & learning / $c Ian Harris & Oliver Caviglioli
    260
      
    $a Stafford : $b Network Educational Press, $c c2003
    300
      
    $a 224 s.
    490
    0-
    $a Model learning series
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034375 $a pedagogika $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008706 $a mentální mapování
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0103488 $a kognitivní mapy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016285 $a pojmové mapy
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012163 $a vizualizace (počítačová grafika)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0258444 $a myšlení $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0517605 $a Caviglioli, Oliver $4 aut
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*m0517604 $a Model learning series
    910
      
    $a HKD002 $b 81628-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.