Počet záznamů: 1  

PIRLS 2011

  1. SYS0011025
    LBL
      
    01877cam-a22005177a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180417145158.8
    007
      
    ta
    008
      
    101105s2011----xr-----|------00|-0-cze--
    015
      
    $a cnb002148886
    020
      
    $a 978-80-211-0607-9 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)724293590
    040
      
    $a OLA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    245
    00
    $a PIRLS 2011 : $b koncepce mezinárodního výzkumu čtenářské gramotnosti / $c [překlad a úprava Eva Potužníková]
    246
    1-
    $i Název v tiráži: $a Koncepce mezinárodního výzkumu čtenářské gramotnosti PIRLS 2011
    246
    3-
    $a Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) 2011
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Ústav pro informace ve vzdělávání, $c 2011
    300
      
    $a 101 s. : $b il.
    610
    27
    $7 hk_us_auth*0077919 $a Progress in International Reading Literacy Study 2011 $2 czenas
    650
    07
    $a čtenářská gramotnost $2 czenas $7 hk_us_auth*0019210
    650
    07
    $a četba $2 czenas $7 hk_us_auth*0008834
    650
    07
    $a ověřování znalostí $2 czenas $7 hk_us_auth*0071496
    650
    -7
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogický výzkum $2 czenas $7 hk_us_auth*0009919
    655
    -7
    $a informační publikace $2 czenas $7 hk_us_auth*0062605
    655
    -7
    $a testy $2 czenas $7 hk_us_auth*0038954
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0413701 $a Potužníková, Eva, $d 1976- $4 trl $4 edt
    765
    0-
    $t PIRLS 2011 assessment framework $9 Česky
    856
    41
    $u http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102148886_1.pdf $y Obsah $4 N
    910
      
    $a HKD002

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.