Počet záznamů: 1
Národní zpráva PIRLS 2011
SYS 0023603 LBL 02540cam-a22006977a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20130802094302.1 007 ta 008 130121s2012----xr-----|------00|-0-cze-- 015 $a cnb002433359 020 $a 978-80-905370-3-3 (brož.) 035 $a (OCoLC)827262787 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574 100 1-
$7 hk_us_auth*m0413699 $a Kramplová, Iveta, $d 1964- $4 aut 245 10
$a Národní zpráva PIRLS 2011 / $c Iveta Kramplová a kol. 246 3-
$a Progress in International Reading Literacy Study 2011 246 30
$a PIRLS 2011 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Česká školní inspekce, $c 2012 300 $a 32 s. : $b barev. il., mapy 500 $a V tiráži: zpracovali Iveta Kramplová, Vladislav Tomášek, Martina Vernerová 610 27
$7 hk_us_auth*0077920 $a Progress in International Reading Literacy Study $2 czenas 648 -4
$a 2011 $7 hk_us_auth*0064805 650 07
$7 hk_us_auth*0019210 $a čtenářská gramotnost $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0042325 $a čtení $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0071496 $a ověřování znalostí $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0016302 $a znalosti žáků 650 07
$7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0016311 $a výchovně-vzdělávací projekty 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0009890 $a výzkumné zprávy $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*m0426121 $a Tomášek, Vladislav, $d 1957- $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*0077747 $a Vernerová, Martina $4 aut 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1