Počet záznamů: 1  

Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions

  1. SYS0047094
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013142959.6
    008
      
    180625s2018----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d
    020
      
    $a 978-1-138-67229-1 $q (vázáno)
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095497 $a Furtak, Erin Marie $4 aut
    245
    10
    $a Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions / $c Erin Marie Furtak
    250
      
    $a First published
    264
    -1
    $a New York : $b Routledge, Taylor & Francis Group, $c 2018
    300
      
    $a xii, 199 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 adacarrier
    490
    1-
    $a Routledge research in education
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0016966 $a vzdělávací instituce a organizace $z Spojené státy americké $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010180 $a pedagogické dovednosti $z Spojené státy americké $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009047 $a vzdělávání učitelů $z Spojené státy americké $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010180 $a pedagogické dovednosti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0071488 $a pedagogická evaluace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0095507 $a formativní hodnocení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0074340 $a profesní rozvoj $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008324 $a příručky $2 czenas
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*0058795 $a Routledge research in education
    910
      
    $a HKD002 $b 99458-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.