Počet záznamů: 1
Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku
SYS 0048968 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190114114452.8 008 190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*0096885 $a Vilášková, Dagmar $4 aut 245 10
$a Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku / $c Dagmar Vilášková 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 2-
$a Využití metodiky strukturovaného učení při přípravě pomůcek pro volnočasové aktivity a ve výuce na hudební nástroj. Specifika výuky se zaměřují na jedince s autismem a vadou zraku. Prezentace v Power Pointu je doplněna videonahrávkami a názornými ukázkami pomůcek. 650 07
$7 hk_us_auth*0075248 $a strukturované učení $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0163658 $a učební pomůcky $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067097 $a děti s autismem $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067314 $a děti se zrakovým postižením $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0038307 $a speciální pedagogika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0016259 $a pedagogika volného času $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0034882 $t Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech $b 1. vydání $d Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 $h 198 s. $z 978-80-7464-659-1 (brož.) $7 m2am $g S. 99-104 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1