Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Záhlaví-jméno Karlíček, Miroslav, 1979- (autor) Údaje o názvu Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Údaje o vydání 2., přepracované a rozšířené vydání Nakladatel Praha : Grada, 2018 Fyz.popis 285 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5869-5 (brož.) Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing konkurenční boj Forma, žánr kolektivní monografie collective monographs Anotace Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů. Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 10, z toho volných 7, prezenčně 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 101447 490287 Knihovna II 101447 490288 Knihovna II 101447 490289 Knihovna II 101447 490290 Knihovna II 101447 490291 Knihovna II 101447 490292 Knihovna II 101447 490293 Knihovna II vypůjčený (do 03.09.2024) 101447 490294 Knihovna II pouze prezenčně 101447 490295 Knihovna II 101447 490296 Knihovna II vypůjčený (do 03.09.2024)
Počet záznamů: 1