Počet záznamů: 1
Management kvality služeb v cestovním ruchu
SYS 0051973 LBL 03436nam^a2200925^i^4500 003 CZ-HkUHK 005 20210428081337.9 007 ta 008 170824s2017^^^^xr^a^^^f^^^^^^001^0^cze^^ 015 $a cnb002928953 020 $a 978-80-247-5021-7 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1015198644 040 $a OLA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $2 Konspekt $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351103 100 1-
$7 hk_us_auth*0067400 $a Vajčnerová, Ida, $d 1967- $4 aut 245 10
$a Management kvality služeb v cestovním ruchu : $b jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / $c Ida Rašovská, Kateřina Ryglová 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2017 300 $a 186 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Manažer 500 $a České a anglické resumé 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 $a Příručka přibližuje modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v různých odvětvích cestovního ruchu. 650 07
$7 hk_us_auth*0009352 $a služby cestovního ruchu $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0014966 $a management jakosti $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*0067398 $a Ryglová, Kateřina $4 aut 830 -0
$7 hk_us_auth*m0234822 $a Manažer 910 $a HKD002 $b 101826-VIII-G
Počet záznamů: 1