Počet záznamů: 1
Jak na digitální marketingovou strategii firmy
Záhlaví-jméno Semerádová, Tereza (autor) Údaje o názvu Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál Dal.odpovědnost Weinlich, Petr, 1976- (autor)
Řehořová, Pavla, 1979- (autor)
Lamr, Marián, 1983- (autor)
Suková, Lenka (autor)
Míková, Ladislava (autor)
Dostál, Michal (autor)
Údaje o vydání Vydání 1. Nakladatel Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021 Fyz.popis 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7494-564-9 (brožováno) Předmět.hesla internetový marketing strategický marketing digitální média Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Databáze Naučná literatura Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace Info 104792 499067 Knihovna II
Počet záznamů: 1